2012-06-14

Lögde nästa!

Sitter på flygplatsen och väntar på flyget så att jag äntligen ska kunna komma iväg på årets Lögde tur. Allt är packat. Spöna incheckade. Väntar bara på att flyget skall rulla fram så att resan kan börja. Blir ensam på turen i år eftersom brorsan inte kan vara ledig. Men det ska bli riktigt skönt att få vara lite själv också. Livet med tre barn är härligt, men det blir inte så mycket själv med spöt som man ibland skulle önska. Faktum är att jag aldrig fiskat så lite något år som detta, därav så lite bloggande. Men nu väntar tre härliga dygn i en fantastiskt älv. Bara att hoppas på lite lax också, men det återstår ju att se. Mer rapport kommer!

Skitfiske!


3 kommentarer:

  1. Skönt att se att du kommer iväg, hoppas du får det bra! =)

    SvaraRadera
  2. Hej Daniel! Om du ska uppåt någon mer gång utan sällskap så hör av dig! Om inte jag kan finns det fler som säkert är sugen å hänga med någon dag eller två. Ska till Lögde nu på söndag med två andra killar och se om det finns någon bitvillig havsöring. Har varit vid Lögdeälven rätt många gånger men det är ett tag sedan. Är det nåt ställe du känner borde kunna husera Hö? tänkte kolla med dig då du verkar ha fiskat där mer än de flesta jag känner! Fårfarmen har jag trakterat men hur jag än letar så ser jag inte vart det är. Verkar dock vara frekventerat av många andra, tyvärr. Några tips?

    MVH
    Christer

    Christer.wennst@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej Christer!

    Jag är precis hemkommen från en veckas laxfiske i Norge. Försökte maila dig på din mail som du lämnade men den är felaktig. Tror inte du kommer uppleva någon större trängsel i Lögde för tillfället utan kan gå själv och njuta på de flesta platser. Men maila mig igen så delar jag gärna med mig av mina tips.

    MVH

    Daniel

    SvaraRadera